Аналогів, здатних конкурувати з новинкою, на наших дорогах не багато. Всі вони з тих чи інших параметрах поступаються Chevrolet Cruze. До того ж збірку планують на території Росії, що сприятливо позначиться на вартості як самого авто, так і його експлуатації.
Його перевагою перед звичними нам седаном і хетчбеком - простір заднього сидіння і місткий 500 літровий багажник. При складеному задньому сидінні обсяг зростає до тисячі п'ятсот тридцять чотири літрів, що дозволяє перевозити габаритні вантажі.
В іншому - та ж витончена обробка С-класу і зручні сидіння, що стала традиційною передня McPherson, напівзалежна задня. Він так само впевнено проходить повороти.
Але, через легкість і чутливості керма, навіть при русі по прямій траєкторію доводиться постійно коригувати. При цьому авто з електропідсилювачем, яким комплектуються деякі моделі, веде себе впевненіше і чіткіше. На моделях залишать бензинові двигуни 1,6 і 1,8 літра, і турбований 1,4 з потужністю 140 конячок. Дизельних універсалів в Росії поки не очікується, хоча в Європі вони користуються попитом.
No comments:
Post a Comment