Saturday, September 26, 2020

Бюджетно, красиво, голосно. Тест-драйв Chevrolet Aveo

 На місце дешевих, нічим не примітних автомобілів прийшли яскраві і симпатичні Hyundai Solaris, KIA Rio, VW Polo. Новий Chevrolet Aveo, продажі якого нещодавно почалися на російському ринку, з цієї ж когорти. Нам вдалося протестувати цю машину не тільки в умовах міста, але і в «далекому бою» - під час пробігу по маршруту Таллінн - Санкт-Петербург.

Попередній Aveo виглядав непоказним простачка, єдина перевага якого - низька ціна. Воно й не дивно, адже по суті, це був глибоко модернізований Daewoo Kalos. Але нове покоління запозичило у попередника тільки назва. Автомобіль вийшов дуже яскравий, агресивний. Особливо в очі кидаються фари, які навіюють спогади про Chevrolet Camaro. Звертаєш увагу і на плавні лінії колісних арок, і благородно спрямовані під кутом до горизонту виштамповки по бортах. На мій погляд, новий Chevrolet Aveo самий агресивний і молодіжний в сегменті «бюджетників»!

Ще більше емоцій викликає салон автомобіля. Вірніше, одна його деталь - приладова панель. Тут вона зроблена в мотоциклетному стилі - круглий тахометр і цифровий спідометр. Бюджетне рішення? Можливо, але дуже стильне, а головне зручне - інформація з приладів зчитується без жодних проблем, а звикаєш до такого незвичайного приладу швидко. Матеріали обробки салону - не краще, але і не гірше, ніж у конкурентів. Такі ж жорсткі пластики, які ретельно підігнані одна до одної. За кермом може влаштуватися з комфортом людина практично будь-якого зростання, благо діапазони регулювань великі. Місця позаду досить, щоб там з комфортом розмістилися два пасажира середньої комплекції. При бажанні поміститься і третій, але в такому випадку комфортно нікому вже не буде.

У Aveo безліч підстаканників, аж два бардачка (правда, ні в один з них не вдасться розмістити лист А4, що не сягнув його), потайна ніша під пасажирським сидінням. Тобто, місця для дріб'язку хоч відбавляй! До речі, про корисному об'ємі - у Aveo просто гігантський багажник, який можна порівняти з моделями D-класу - 510 літрів! Нам дісталася «молодша» комплектація LT - в ній є два ліфта і аудіосистема, яка вміє читати mp3-файли з роз'ємом AUX. А ось дзеркала доводиться регулювати вручну - їх електропривод входить в пакет опцій за 13 000 руб. і, крім цього, включає в себе обігрів сидінь і дзеркал, а також задні електросклопідйомники.

115-сильного двигуна цілком достатньо для впевнених обгонів і перестроювань. 6-ступінчастий "автомат" успішно і практично без затримок перекидає «передачі», що вгору, що вниз. Чи є прибавка в динаміці завдяки цьому ступені? Ми не помітили - 6-ступінчасті автоматичні трансмісії на бюджетних автомобілях з'явилися через зрослі в Європі вимог до економічності і до екологічності, так що остання «передача» тут потрібна виключно для економії палива. Проблем з паркуванням теж немає - до габаритів Aveo дуже швидко звикаєш, а кермо досить легкий, міський. Втім, геть з кам'яних джунглів, пора в Санкт-Петербург!

На естонської автостраді розкрився головний недолік Aveo - погана шумоізоляція. Часом складалося відчуття, що її просто немає. На швидкості близько 100 км / ч шумлять шини , вітер, і навіть з'єднання антени і даху. Причому заглушити всю цю какофонію не вийде. Штатна аудіосистема не дозволяє в повній мірі насолодитися чистотою звуку, а недостатня потужність колонок змушує викручувати ручку гучності буквально за межу її робочого діапазону.

Після гарного європейського асфальту, пройшовши митницю, потрапляємо в російські реалії. Підвіска Aveo радує енергоємністю і проковтує більшість ям і купин. При цьому, що дивно, автомобіль ще і прекрасно слухається керма. Інженерам вдалося знайти ту практично ідеальну середину між комфортом і керованістю.

В активі у Chevrolet Aveo не тільки фірмовий «хрест» на радіаторних гратах, але і дуже стильна зовнішність, а також більш багате оснащення. Скоро його збірку організовують на Горьківському автозаводі, після чого, можливо, він стане трохи доступніше. Якщо ви не хочете стояти в черзі за Solaris, Rio або Polo - Aveo буде гідною альтернативою. У нього досить просторий салон і великий багажник. Для багатьох власників седанів В-класу це може стати вирішальним аргументом. Тільки варто подумати про додаткову шумоізоляції салону.

No comments:

Post a Comment

Бюджетно, красиво, голосно. Тест-драйв Chevrolet Aveo

 На місце дешевих, нічим не примітних автомобілів прийшли яскраві і симпатичні Hyundai Solaris, KIA Rio, VW Polo. Новий Chevrolet Aveo, прод...